هیئت وزیران در جلسه مورخ 50/12/29 بنا به پیشنهاد شماره 1128/م ح مورخ 1350/12/28 سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با توجه به مفاد ماده (3) تصویبنامه شماره 9172 مورخ 47/5/12 باستناد بند ت ماده 39 قانون استخدام کشوری تصویب نمودند که بجای جداول شماره 1 و 2 منضم به تصویبنامه مذکور و تبصره ذیل جدول شماره 2 جداول و تبصره اصلاحی بشرح ضمیمه از تاریخ اول فروردین 1351 ملاک پرداخت فوق العاده اشتغال خارج از کشور مستخدمین دولت شاهنشاهی ایران قرار داده شود.
جدول اصلاحی شماره 2 میزان ریالی فوق العاده ماهانه اشتغال خارج از کشور
| عناوین | میزان فوق العاده کشورهای درجه 1 | میزان فوق العاده کشورهای درجه 2 | میزان فوق العاده کشورهای درجه 3 | میزان فوق العاده کشورهای درجه 4 | |
| 5 درصد بیشتر از پایه | پایه | 5 درصد کمتر از پایه | 10 درصد کمتر از پایه | ||
| سفیر | معیل | 136080 | 129600 | 123120 | 116640 |
| مجرد | 113400 | 108000 | 112600 | 97200 | |
| رایزن 1 رئیس هیأت نمایندگی | معیل | 126550 | 120520 | 114500 | 108470 |
| مجرد | 105460 | 100440 | 95410 | 90390 | |
| رایزن 2 معاون هیأت نمایندگی | معیل | 117020 | 111450 | 105880 | 100310 |
| مجرد | 97520 | 92880 | 880230 | 83590 | |
| رایزن 3 مشاور هیأت نمایندگی رایزن فرهنگی سرپرست دانشجویان | معیل | 107500 | 102380 | 97260 | 92140 |
| مجرد | 89586 | 85320 | 81050 | 76780 | |
| دبیر 1 عضو هیأت نمایندگی ، معاون رایزن فرهنگی، معاون سرپرست دانشجویان | معیل | 97170 | 93310 | 88640 | 83970 |
| مجرد | 81640 | 77760 | 73870 | 69980 | |
| دبیر 2 متصدی خانه فرهنگی | معیل | 88450 | 84240 | 80020 | 75816 |
| مجرد | 73710 | 70200 | 66690 | 63180 | |
| دبیر 3 | معیل | 78910 | 75160 | 71400 | 67640 |
| مجرد | 65770 | 62640 | 59500 | 56370 | |
| وابسته | |||||
| معیل | 72110 | 68680 | 65240 | 61810 | |
| مجرد | 60100 | 57240 | 54370 | 51510 | |
| دفتر دار رئیس جزء هیأت نمایندگی | معیل | 65310 | 62200 | 59090 | 55980 |
| مجرد | 54430 | 51840 | 49240 | 46650 | |
| کارمند دفتری کارمند دفتری هیئت نمایندگی | معیل | 58510 | 55720 | 52940 | 50150 |
| مجرد | 48760 | 46440 | 44110 | 41790 | |
تبصره - [اصلاحی ۱۳۵۲/۴/۳۰] بعلت شرائط خاص سختی معیشت به مستخدمینی که محل اشتغال آنان اتحاد امارات عربی خلیج فارس - اندونزی - بحرین - پاکستان - تایلند - عربستان سعودی - عمان (مسقط) - قطر - کویت - هندوستان - نیجریه است معادل بیست درصد و بمستخدمینی که محل اشتغال آنان اتیوپی - افغانستان - سنگال - عراق است معادل پانزده درصد میزان فوق العاده مندرج در این جدول علاوه پرداخت خواهد شد.
دیدگاه شما