‌اضافه شدن بند (۹) به دستورالعمل و روش اجرایی آیین‌نامه اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری – صنعتی

تاریخ تصویب ۱۳۷۴/۰۹/۱۳
شماره 52105ت15993ک - 1374.10.02
تاریخ انتشار ۱۳۷۴/۱۰/۱۶
دسته

‌اکثریت وزرای عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی در جلسه مورخ 1374.9.13 با توجه به اختیار تفویضی هیأت وزیران (‌موضوع تصویب‌نامه‌ شماره 16632ت30ه مورخ 1373.2.13) و به استناد ماده (10) قانون "‌چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران" - مصوب 1372 - تصویب نمودند:

‌متن زیر به عنوان بند ۹ به دستورالعمل و روش اجرایی آیین‌نامه اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی - موضوع تصویب‌نامه شماره 65648ت119ک مورخ 1373.12.1 - اضافه می‌شود.

۹ - عوارض مواصلاتی:

‌عوارض استفاده از پایانه‌های مواصلاتی وسایط نقلیه موتوری برای یک بار استفاده به شرح زیر تعیین می‌شود و بر حسب شرایط و با تصویب هیأت مدیره‌ سازمان هر منطقه می‌تواند از تخفیف حداکثر تا پنجاه درصد (50%) برخوردار باشد.

‌نوع وسیله نقلیه میزان عوارض مواصلاتی

1 - انواع اتومبیل سواری 1000 ریال 2 - انواع وانت 2000 ریال 3 - انواع مینی‌بوس و کامیونت 3000 ریال 4 - انواع اتوبوس 5000 ریال 5 - انواع کامیون 5000 ریال 6 - انواع تریلی (‌اعم از تریلرکش و یدک‌کش) 10000 ریال 7 - لیفتراک 1000 ریال 8 - انواع خودروهای راه‌سازی 10000 ریال 9 - انواع خودروهای کشاورزی 5000 ریال 10 - تریلی بوژی 20000 ریال 11 - سایر وسایط نقلیه به ازای هر سیلندر 250 ریال 12 - انواع موتورسیکلت 500 ریال ‌عوارض مواصلاتی در آغاز هر سال بر حسب شرایط و با تصویب هیأت مدیره سازمان هر منطقه تا پنجاه درصد (50%) نسبت به سال قبل قابل تغییر است.

‌این تصویب‌نامه در تاریخ 1374.9.26 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است. ‌حسن حبیبی - معاون اول رییس جمهور

با این مصوبه موافقم / مخالفم یک گزینه را انتخاب کنید. انتخاب شما بلافاصله در شمارش عمومی نمایش داده می‌شود.

دیدگاه شما

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است. اولین نظر را درباره این مطلب بنویسید.

دیدگاه خود را بنویسید

نام و ایمیل برای ارسال دیدگاه الزامی است. دیدگاه شما ممکن است پیش از نمایش نیاز به تأیید داشته باشد.