هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۴/۳/۴ به پیشنهاد شماره 36023 / 57080 مورخ 1404/2/31 معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
تصویبنامه شماره 3281/ت63953هـ مورخ 1404/1/17 به شرح زیر اصلاح می شود:
1ـ تبصره (1) بند (5) به شرح زیر اصلاح می شود:
« تبصره 1ـ حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، در سال 1404 به میزان بیست درصد (20%) افزایش می یابد. سازمان اداری و استخدامی کشور مبلغ حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را مطابق حکم این بند محاسبه و اعلام می نماید.»
2ـ در تبصره (3) بند (5)، عبارت «به میزان چهل و دو میلیون و هفتصد و هفت هزار و پانصد و بیست (520ر707ر42) ریال است.» به عبارت «نسبت به سال قبل بیست درصد (20%) افزایش می یابد.» اصلاح می شود.
3ـ [اصلاحی ۱۴۰۴/۰۶/۰۹]
در بند (8) عبارت «ما به التفاوت حداقل حکم یا قرارداد کارکنان» به عبارت «پرداختی موضوع جزء (4) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1404 کل کشور» و در تبصره (1) بند مذکور عبارت « این مبالغ در محاسبه «ما به التفاوت حداقل حکم یا قرارداد کارکنان» لحاظ می شود.» به عبارت «این مبالغ در محاسبه پرداختی موضوع جزء (4) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1404 کل کشور» اصلاح می شود.
[۳- در بند (8)، عبارت «مابه التفاوت حداقل حکم یا قرارداد کارکنان» به عبارت «پرداختی موضوع جزء (4) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1404 كل كشور» اصلاح و عبارت «این مبالغ در محاسبه «مابه التفاوت حداقل حكم یا قرارداد كاركنان» لحاظ می شود.» از انتهای تبصره (1) بند مذکور حذف می شود.]
معاون اول رئیس جمهور ـ محمدرضا عارف
دیدگاه شما