هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۶ بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد بند (10) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب 1386 – تصویب نمود:
1- [اصلاحی ۱۳۹۲/۰۴/۲۶] به دستگاههای اجرایی زیر اجازه داده میشود نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه به میزان حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) حقوق و فوق العادههای مستمر با رعایت سقف بیست و پنج درصد (۲۵٪) از مشاغل با تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور واقدام نمایند.
1- وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته 2- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای وابسته 3- وزارت ورزش و جوانان و سازمانهای وابسته 4- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمانهای وابسته 5- وزارت راه و شهرسازی و سازمانهای وابسته 6- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمانهای وابسته 7- وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای وابسته 8- وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای وابسته (به استثنای سازمان دامپزشکی کشور) 9- وزارت آموزش و پرورش و سازمانهای وابسته 10- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانهای وابسته 11- سازمان حفاظت محیط زیست 12- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 13- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران 14- بنیاد شهید و امور ایثارگران 15- نهاد ریاست جمهوری 16- معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و مراکز وابسته.
2- دستگاههای اجرایی که قبل از ابلاغ این تصویبنامه طبق مصوبات هیئت وزیران از فوق العاده مذکور برخوردار شدهاند، مشمول این تصویبنامه نمی باشند.
محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور
دیدگاه شما